terug

Volwassenenzwemmen in de Weerderhof start weer op 1 juni  

De Weerderhof

Goed nieuws voor iedereen die graag in beweging blijft of gewoon houdt van een gezellige ochtend: vanaf maandag 1 juni begint het volwassenen zwemmen in de Weerderhof weer.

Elke maandag en donderdag van 10.00 tot 11.00 uur is het zwembad geopend voor volwassenen die op een rustig tempo willen zwemmen. Aansluitend is er nog een uur gezellig koffie drinken. Ook wie niet wil zwemmen, maar wél wil aansluiten voor de koffie, is van harte welkom.

Voor wie liever ’s avonds actief is, zijn er op dinsdag- en donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur speciale zwemuren, uitsluitend voor volwassenen.

Tarieven zijn € 2,50 voor een los kaartje en € 20,00 voor een badenkaart van 10 strippen.

De verkoop van de gezinsabonnementen loopt nog t/m 31 mei. Wees dus snel.

Tot snel in de Weerderhof.


Deel dit bericht: