terug

We starten weer met baantjes trekken / volwassen zwemmen

De Weerderhof

Vanaf maandag 1 juni starten we weer met het baantjes trekken voor volwassenen.

Elke maandagochtend en donderdagochtend van 10:00 - 11:00u
én
elke dinsdagavond  en donderdagavond van 19:00 - 20:00u

Op de maandagochtend en donderdagochtend is er aansluitend nog een gezellig koffiemomentje!
Wil je niet zwemmen, dan ben je van harte welkom om aan te sluiten bij de koffie!


Prijs
Los ticket: € 2,50 per persoon
Badenkaart: € 20,00 voor 10 strippen


Deel dit bericht: